Reserveren? (Opnieuw) registreren!

8 september 2017 - 11.08

Menigeen zal het al hebben gemerkt: het reserveren via de nieuwe website van Skopein verliep niet altijd zonder slag of stoot.

De technici achter de site zijn inmiddels achter de oorzaak. Het komt er op neer dat om uw privacy te waarborgen de oude accounts niet konden worden overgezet naar de nieuwe site.

Alle oude inloggegevens zijn komen te vervallen.

Wat te doen?

1. U dient zich eenmalig opnieuw op www.skopein.nl te registreren. Klik op de site van Skopein rechtsboven op "Registreren" en volg de instructies.

2. U ontvangt een bevestigingsmail. Let op: Deze bevestigingsmail kan in de map "Ongewenste mail" of '"Spam" o.i.d. terecht zijn gekomen. Mocht u geen mail ontvangen, check dan even deze map in uw mailbox.

Mocht u er onverhoopt niet uitkomen, neem dan contact op met Skopein via 0543-521515 (tijdens openingsuren van de bioscoop) of per mail: info@skopein.nl. De medewerkers van Skopein helpen u graag.

Wellicht ten overvloede het volgende:
Reserveren van de Filmhuis-films verloopt via het systeem van Skopein. Het heeft dus geen zin om contact op te nemen met het Filmhuis, mocht het reserveren niet lukken.

NB: Het gaat in het bovenstaande om het reserveren voor onze films bij Skopein. Onze donateursadministratie staat hier volledig los van.