Online reserveren ...

11 januari 2018 - 17.47

Sinds een aantal maanden maakt Servicetheater Skopein gebruik van een nieuwe website en een nieuw reserveringssysteem. Voor velen verliep het reserveren onder het nieuwe systeem zonder problemen, maar enkele bezoekers lukte het telkens weer niet om te reserveren.. De technici achter de website van Skopein proberen op dit moment te achterhalen waarom het reserveren voor deze mensen niet mogelijk blijkt te zijn.

Het bestuur van Filmhuis Winterswijk én de mensen van Servicetheater Skopein beseffen dat dit vervelend is, maar op dit moment is het helaas niet anders.

Wat zijn nu de opties voor diegenen met reserveringsproblemen?
Allereerst dient u te weten dat alle oude accounts van de vorige site zijn komen te vervallen. U dient zich dus eenmalig opnieuw op www.skopein.nl te registreren. Dit hadden wij in een eerder bericht reeds bekendgemaakt.

Ga voor deze eenvoudige procedure naar https://www.filmhuiswinterswijk.nl/nieuws/reserveren-opnieuw-registreren.
Heeft u deze stap al gezet en online reserveren lukt nog steeds niet? Dan zit er voorlopig helaas niets anders op dan te wachten op een definitieve oplossing.

Maar ... u kunt natuurlijk nog wel telefonisch of per mail reserveren.
Daartoe belt u met 0543-521515 (tijdens openingsuren van de bioscoop) of u stuurt een mail naar info@skopein.nl.
De medewerkers van Skopein helpen u graag.